Odjel za arheologiju

Obavijesti

OBAVIJEST - PREDAVANJE IZ KOLEGIJA UVOD O PODVODNOJ ARHEOLOGIJI I O STUDIJSKOM BORAVKU STUDENATA NA SVEUČILIŠTU TEXAS A&M

OBAVIJEST - PREDAVANJE IZ KOLEGIJA UVOD O PODVODNOJ ARHEOLOGIJI I  O STUDIJSKOM BORAVKU STUDENATA NA SVEUČILIŠTU TEXAS A&M

Predavanja iz kolegija Uvod u podvodnu arheologiju u utorak, 26. siječnja 2016. umjesto u 18,00 sati održati će se s početkom u 17,00 sati.

 

            Tom prigodom studentica poslijediplomskog studija Katarina Batur i student diplomskog studija Matko Čvrljak održat će predavanje u kojem će predstaviti svoj studijski boravak na Odjelu za Antropologiju Sveučilišta Texas A&M (College Station, TX, SAD). Program za arheologiju pomorstva jedan je od usmjerenja na diplomskom studiju Odjela za Antropologiju. Opremljen je s pet istraživačkih laboratorija usmjerenih na istraživanje povijesti pomorstva i brodogradnje: Old World i New world Laboratory, koji pokrivaju razdoblja od prapovijesti do novog vijeka, Richard Steffy Ship Reconstruction Laboratory za rekonstrukciju brodova pronađenih na arheološkim nalazištima, Ship Model Laboratory za izradu modela brodova te Conservation Research Laboratory za konzervaciju podvodnih nalaza. Provodeći radne sate unutar laboratorija, studenti su se upoznali s novim metodama dokumentiranja arheoloških lokaliteta i nalaza, uređajima za ispitivanje sastava materijala, te računalnim programima koji se koriste u rekonstrukciji brodova. Studenti će također predstaviti kako izgleda studentski život na američkom sveučilištu, te koje su sličnosti i razlike u odnosu na domaća sveučilišta. Cilj predavanja je iznijeti vlastita iskustva te potaknuti, studente da se prijavljuju na programe mobilnosti u svrhu usvajanja novih znanja, upoznavanja s novim tehnologijama, ostvarivanja međunarodne suradnje i usavršavanja stranog jezika.

            Studijski boravak na Sveučilištu Texas A&M studentici Katarini Batur je omogućen stipendijom Women Divers Hall of Fame Cecelia Connelly Graduate Scholarship in Underwater Archaeology.