Odjel za arheologiju

Obavijesti

CIPA 2018. - ljetna škola

CIPA 2018. - ljetna škola

Poštovane i poštovani,

Čast nam je pozvati Vas na "5th CIPA summer school 3D surveying and modeling in cultural heritage" koja će se održati u organizaciji međunarodne organizacije CIPA Heritage Documentation i Odjela za arheologiju Sveučilišta u Zadru od 15. - 21. srpnja 2018. godine.

Predavanja i praktičan rad održavat će se u prostorijama Sveučilišta u Zadru te na terenu u samom gradu.

CIPA ljetna škola 3D izmjere i modeliranja kulturne baštine sastoji se od teorijskih predavanja (3D izmjere, fotogrametrija, aktivni senzori itd.) te praktičnog rada na terenu i u laboratoriju. Sudionici će savladati osnove 3D izmjere i prikupljanja podataka (pomoću digitalnog fotoaparata, laserskih skenera, totalne stanice), kao i metode obrade podataka za 3D modele te generiranje metričkih podataka.

Ljetna škola omogućava studentima, znanstvenicima, istraživačima, arhitektima, arheolozima i specijalistima u područjima 3D tehnika izmjere i zaštite kulturne baštine da prodube svoje znanje i stručnost. CIPA ljetna škola prima do 25 sudionika iz cijelog svijeta, a školu vodi 8 predavača sa stručnim znanjem iz određenog područja koje se obrađuje (fotografija, lasersko skeniranje, fotogrametrija i dr.).

CIPA je jedan od najstarijih međunarodnih znanstvenih odbora ICOMOS-a (International Council of Monuments and Sites) zajednički osnovan 1968.

godine s ISPRS-om (International Society of Photogrammetry and Remote

Sensing) kako bi se olakšao prijenos tehnologije iz područja znanosti koja se bave izmjerama u područja dokumentiranja kulturne baštine. Izvorno značenje skraćenice CIPA bilo je Comité International de la Photogrammétrie Architecturale (engleski: “International Committee of Architectural Photogrammetry”). Međutim, ovo staro, ali dobro poznato ime više ne opisuje cijeli opseg aktivnosti CIPA-e, stoga je osnovan CIPA Heritage Documentation.

Program škole i bitne informacije nalaze se na letku.

Veselimo se Vasem dolasku!

Theme picker